İş'te Gündem

Vedat Milor: Ekonomi için fikrim, doları önce 10 liraya çıkartıp sonra 1 sıfır atmalıyız

Vedat Milor, "Biraz da aldığım diplomaların hakkını vermek istiyorum" notuyla "Ekonomi için fikrim. Doları önce 10 liraya çıkartıp sonra 1 sıfır atmalıyız" dedi.
Player yükleniyor...
Haberler / EKONOMİ
28 Eylül 2021 Salı 00:00

Gastronomi yazarı ve TV programcısı Vedat Milor, "Biraz da aldığım diplomaların hakkını vermek istiyorum" notuyla "Ekonomi için fikrim. Doları önce 10 liraya çıkartıp sonra 1 sıfır atmalıyız" paylaşımında bulundu.

Milor'un Twitter'dan yaptığı paylaşım binlerce beğeni aldı.

Takipçisinin "Vedat bey atmışken 2 sıfır atıp 1TL=10$ yapmak daha mantıklı değil mi?" paylaşımına da Milor, "Bu yurtdışında tepki çekebilir. Ben tekrar 10’a çıkmasını bekleyip o hamleyi yapmak isterdim" yanıtını verdi. 

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

DİĞER HABERLER

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNDEM EKONOMİ İŞTEFİNANS BUSİNESSCLASS DÜNYA SPOR YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ İŞTEMAGAZİN OTOMOTİV LİFESTYLE
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Copyright © 2026 İş'te Gündem