İş'te Gündem

Soylu: İnsanlık görevimi yapıyorum, Saygı Öztürk’ün bu yazısı namussuzluktur

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, gazeteci Saygı Öztürk'e bugünkü yazısı nedeniyle tepki gösterdi. Bakan Soylu, "İnsanlık görevimi yapıyorum. Saygı Öztürk’ün bu yazısı namussuzluktur" dedi.
Player yükleniyor...
Haberler / GÜNDEM
18 Haziran 2020 Perşembe 00:00

Bugün Sözcü Gazetesi'nde yer alan Saygı Öztürk'ün 'Trabzon böyle bir yükseliş görmedi' yazısı nedeniyle İçişleri Bakanı Süleyman Soylu sert tepki gösterdi.

Bakan Soylu, AK Parti Trabzon Milletvekili Bahar Ayvazoğlu ve eşi Ali Ayvazoğlu ile ilgili yazıyı da paylaşarak şunları yazdı:

"İnsanlık görevimi yapıyorum. Saygı Öztürk’ün bu yazısı namussuzluktur. Bahar Hanım ahlaklı, faziletli bir kadındır. Ali Beye minnettarız Trabzon turizmini ayağa kaldırdı. Bugünden sonra bu namus düşmanını kim muhatap alırsa, gözümde aynı namussuzluğun ortağıdır, haysiyet celladıdır"

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

DİĞER HABERLER

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNDEM EKONOMİ İŞTEFİNANS BUSİNESSCLASS DÜNYA SPOR YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ İŞTEMAGAZİN OTOMOTİV LİFESTYLE
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Copyright © 2026 İş'te Gündem