İş'te Gündem

Sabiha Gökçen'de Malezyalı zammı! 16 saatlik otopark 1030 TL

Yeni yılda bir fahiş zam da İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı (İSG) otoparkına uygulandı.
Sabiha Gökçen'de Malezyalı zammı! 16 saatlik otopark 1030 TL
Haberler / EKONOMİ
29 Ocak 2025 Çarşamba 08:02

Havalimanı hizmetleri genel olarak pahalı olsa da bu zam ‘pes artık’ dedirtti. Yüzde 20 Katma Değer Vergisi alınan İSG otopark hizmetlerine ücretlere yeni yılda yüzde 110’dan başlayan zamlar yapıldı.

Havalimanı otoparkına aracını bırakan bir vatandaş 16 saat için 1.030 lira ödedi. 1 Mayıs 2008 tarihinden itibaren Limak-GMR-Malaysia Airports ortaklığında kurulan İSG, 23 Ekim 2014 itibarıyla otopark hizmetleri de dahil olmak üzere yüzde yüz Malezya Havalimanları tarafından işletiliyor.

Sözcü'den Belce Örü'nün haberine göre Ocak 2025’te 16 saatlik otopark hizmetine 1.030 lira ödeyen vatandaş, Mart 2024’te 12 saatlik otopark ücretinin 490 lira tuttuğunu söyledi.

OTOPARKI BÜYÜTTÜ

Sabiha Gökçen Havalimanı Malezya Havalimanları ile IC Holding arasındaki stratejik iş birliğinin Mayıs 2024’te sona erdiğini duyurdu.

Haziran 2024’te İSG’nin CEO’luğuna atanan Alp Er Tunga Ersoy sadece 5 ay görevde kaldıktan sonra kasım ayında istifa etti.

İstifanın ardından gelen açıklamada yeni CEO göreve gelene kadar İSG’nin tüm operasyonlarının Malezyalı işletmecisiyle İSG Yönetim Komitesi tarafından sürdüreceği belirtildi.

Malezyalı şirket, zamanla İSG’deki işlerini büyüttü.

Yaklaşık 7 milyon Euro yatırımla otopark kapasitesini ocak ayında yüzde 20 artırdı.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

DİĞER HABERLER

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNDEM EKONOMİ İŞTEFİNANS BUSİNESSCLASS DÜNYA SPOR YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ İŞTEMAGAZİN OTOMOTİV LİFESTYLE
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Copyright © 2026 İş'te Gündem