İş'te Gündem

Migros işçileri yüzde 8'lik zam kararı sonrası iş bıraktı, depoya TOMA girdi

Migros Esenyurt Deposu işçileri patronların yüzde 8'lik zam yapma kararı sonrası iş bıraktı.
Player yükleniyor...
Haberler / EKONOMİ
3 Şubat 2022 Perşembe 00:00

İstanbul Esenyurt'taki Migros deposunda çalışan işçilere patronlardan yüzde 8'lik zam kararı çıktı.

İstanbul’da Migros Esenyurt Deposu’nda çalışan DGD-SEN üyesi işçiler, asgari ücret dayatmasına karşı iş bırakma eylemi başlattı.

Son zamanlarda alevlenen iş bırakma eylemlerine bir yenisi daha eklendi. Teklif edilen yüzde 8’lik zammı kabul etmeyen Migros Esenyurt Deposu’nun sendikalı işçileri iş bıraktı.

#reklam#

Taşeron şirket Us Grup Patronu Veysel Cingöz’ün işyerindeki sendikal örgütlülüğü kırmak için başka illerden getirttiği işçilere kaldıkları lojmanlar üzerinden işe devam etmeleri yönünde baskı yapıldığı belirtilirken iş bırakma eylemlerine tüm işçilerin destek verdiği aktarıldı.

'BUGÜN BİZ KONUŞACAĞIZ'

DGD-SEN’in sosyal medya hesabından yapılan açıklamada, “Esenyurt Migros Depo’da ücreti kabul etmediğimizde bize kapıyı gösterenlere iş bırakma eylemimizle cevap veriyoruz, müdür yardımcısına da açıkça söylüyoruz: Biz işçi kürsümüzü kurduk. Bırakın bugün biz konuşalım. Biz konuşacağız” denildi.

İşçilerin bekleyişi sürerken depoya TOMA getirildi.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

DİĞER HABERLER

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNDEM EKONOMİ İŞTEFİNANS BUSİNESSCLASS DÜNYA SPOR YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ İŞTEMAGAZİN OTOMOTİV LİFESTYLE
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Copyright © 2026 İş'te Gündem