İş'te Gündem

Covid-19 partisine katıldıktan sonra ölen 30 yaşındaki adamın son sözleri: Sanırım bir hata yaptım

Bir ''Covid-19 partisi''ne katıldıktan sonra Koronavirüs kapan 30 yaşındaki Texaslı bir adamın hayatını kaybetmeden önce pişmanlığını dile getirdiği ifade edildi. 
Player yükleniyor...
Haberler / GÜNDEM
13 Temmuz 2020 Pazartesi 00:00

Hastanın hayatını kaybettiği San Antonio Methodist Hastanesi'nin en üst düzey yetkili doktorlarından biri olan Jane Appleby, ''Hastanın ölmeden hemen önce hemşireye bakıp, 'Sanırım bir hata yaptım, bunun bir kandırmaca olduğunu sanıyordum ancak öyle değilmiş' dediğini'' aktardı.

Appleby, insanları paniğe sürüklemek istemediğini ancak halka durumun ciddiyetini göstermek istediğini söyledi.

''Covid-19'' partilerinde insanların virüsün bulaşıp bulaşmayacağını görmek için enfekte olmuş biriyle aynı eve doluştuğunu ifade eden Appleby, vaka sayılarının endişe verici bir artış gösterdiğini söyledi. 

Appleby, ''Lütfen maske takın, olabildiğince evde kalın, kalabalık gruplardan kaçının ve ellerinizi dezenfekte edin'' tavsiyelerinde bulundu.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

DİĞER HABERLER

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNDEM EKONOMİ İŞTEFİNANS BUSİNESSCLASS DÜNYA SPOR YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ İŞTEMAGAZİN OTOMOTİV LİFESTYLE
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Copyright © 2026 İş'te Gündem