İş'te Gündem

Bakan Şimşek, Uluslararası Ekonomi Zirvesi'ne gelmedi! İş insanlarının paraları boşa gitti

Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek'le görüşmek için Uluslararası Ekonomi Zirvesi'ne katılan iş insanlarının hayali suya düştü.
Bakan Şimşek, Uluslararası Ekonomi Zirvesi'ne gelmedi! İş insanlarının paraları boşa gitti
Haberler / EKONOMİ
18 Nisan 2025 Cuma 15:08

Capital, Ekonomist ve Start Up dergileri tarafından düzenlenen Uluslararası Ekonomi Zirvesi UEZ, bu yıl 14’üncü Sapanca'da yapılıyor.

Zirveye Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek'in katılacağı haftalar öncesinden duyurulmuştu.

Şimşek, zirvede önce konuşma yapıyor, sonra da önemli iş insanlarıyla özel bir mekanda toplantı yapıyordu.

İş insanları da bakan Şimşek'le görüşme yapmak için Uluslararası Ekonomi Zirvesi'ne katılıyordu.

Şimşek geçen sene zirveye gelmiş, ancak iş insanlarıyla görüşmeden toplantıdan ayrılmıştı.

Bu sene Şimşek'le görüşme umuduyla toplantıya katılan iş insanları büyük bir hayal kırıklığı yaşadı.

Bakan Şimşek, toplantıya katılmayarak sadece video mesaj gönderdi.

Şimşek gelmeyince de iş insanlarının paraları boşa gitti.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

DİĞER HABERLER

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNDEM EKONOMİ İŞTEFİNANS BUSİNESSCLASS DÜNYA SPOR YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ İŞTEMAGAZİN OTOMOTİV LİFESTYLE
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Copyright © 2026 İş'te Gündem