İş'te Gündem

Özel SANKO Hastanesi: 51 personelimiz yangından etkilendi

Gaziantep'te 9 hastanın yaşamını yitirdiği patlamaya ilişkin SANKO Üniversite Hastanesi'nden açıklama geldi.
Player yükleniyor...
Haberler / GÜNDEM
19 Aralık 2020 Cumartesi 00:00

Gaziantep'te SANKO Üniversitesi Hastanesi'nin Covid-19 yoğun bakım servisinde oksijen tüpü kaynaklı olarak meydana gelen patlama sonrası yangın çıkmış, 9 hasta yaşamını yitirmişti.

Olayın ardından hastaneden yapılan açıklamada, yoğun bakımda bulunan 11 hastanın diğer hastanelere sevk edildiği ifade edilmişti. SANKO Üniversite Hastanesi'nden açıklama geldi.

Açıklamada, "Yangını kontrol altına almak ve hastaları yoğun bakım ünitesinden çıkarmak için cansiperane çalışan doktor, sağlık personeli ve güvenlik görevlilerimizden 51'i yangından etkilenmiştir.

Personelimizden 10'u oksijen tedavisi görmektedir.

Etkilenen hastalarımıza ve personelimize geçmiş olsun. Üzüntümüz büyüktür. Müessir olayla ilgili olarak Cumhuriyet Başsavcılığımız tarafından yürütülen adli diğer kurumlarımızın idari soruşturmalarına her türlü desteği sunuyoruz" denildi.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

DİĞER HABERLER

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNDEM EKONOMİ İŞTEFİNANS BUSİNESSCLASS DÜNYA SPOR YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ İŞTEMAGAZİN OTOMOTİV LİFESTYLE
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Copyright © 2026 İş'te Gündem