İş'te Gündem

Belediye Başkanının odasından dinleme cihazı çıktı

İzmir Bayraklı Belediye Başkanı Serdar Sandal’ın makam odasındaki elektrik prizinde dinleme cihazı bulundu.
Player yükleniyor...
Haberler / GÜNDEM
23 Ağustos 2019 Cuma 00:00

31 Mart yerel seçimleriyle birlikte belediye başkanlığı değişen ilçelerden İzmir Bayraklı’da CHP'li Belediye Başkanı Serdar Sandal’ın makam odasındaki elektrik prizinden dinleme cihazı çıktı.

Bulunan dinleme cihazıyla ilgili Kaymakamlık ile Emniyet Müdürlüğü'ne bilgi veren Sandal, cihazı tutanak altına aldırdı.

CHP'li Sandal, konuyla ilgili, “Bizim kimseden saklayacak da gizleyecek de bir şeyimiz yok. Biz bu makama şifreli asansörleri, kilitli demir kapıları kıra kıra geldik. Kapılarımızı tüm halkımıza açtık" diye konuştu.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

DİĞER HABERLER

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNDEM EKONOMİ İŞTEFİNANS BUSİNESSCLASS DÜNYA SPOR YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ İŞTEMAGAZİN OTOMOTİV LİFESTYLE
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Copyright © 2026 İş'te Gündem