İş'te Gündem

'Gerekirse simit yenecek' çıkışıyla tartışılan Hülya Avşar'dan aylar sonra yeni açıklama: Duyduğum kadarıyla fiyatlar uçmuş

Şarkıcı ve oyuncu Hülya Avşar, ekonomik kriz ile ilgili gündem olan "Gerekirse simit yenecek ama bugünleri de kolay atlatacağız" sözlerinden aylar sonra fahiş fiyatlara ilişkin yeni bir açıklama yaptı.
Player yükleniyor...
Haberler / İŞTEMAGAZİN
16 Temmuz 2022 Cumartesi 00:00

Avşar’a her yıl tartışma konusu olan tatil merkezlerindeki yüksek fiyatlar soruldu. TV100'de yer alan habere göre; Avşar soruyu şöyle yanıtladı: 

#reklam#

"Ben çok Bodrum'cu değilim. İstanbul'da gibi hissediyorum. Çeşme de güzel ama orası da değil. Ben evde kaldığım için fiyatları bilmiyorum.

Ama duyduğum kadarıyla orada da fiyatlar uçmuş. Bilemiyorum. Artık insanlar kendi kararlarını verip tatillerini yapacaklar" 

Ne olmuştu?

Şarkıcı Hülya Avşar, "Ekonomik krizin herkese ve her kesime mutlaka yansıması oluyor." dedi.

Avşar, "Gerekirse simit yenecek ama bugünleri de kolay atlatacağız" görüşünü savunmuştu. 

Hülya Avşar'dan krize çözüm önerisi: Gerekirse simit yiyeceğiz

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

DİĞER HABERLER

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNDEM EKONOMİ İŞTEFİNANS BUSİNESSCLASS DÜNYA SPOR YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ İŞTEMAGAZİN OTOMOTİV LİFESTYLE
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Copyright © 2026 İş'te Gündem