İş'te Gündem

'Bu yıl işlerimiz yolunda gitti' dedi, 120 çalışanına 25 maaş ikramiye verdi

Ahmet Yüce, "Açıkçası bunun bu kadar gündem olmasına da hayret ettim. Sonuçta çalışanlarımızın hakkını verdik" dedi
Player yükleniyor...
Haberler / OTOMOTİV
28 Aralık 2022 Çarşamba 00:00

İlk olarak gazeteci Emre Özpeynirci'nin duyurduğu haberle ilgili Habertürk'e konuşan Ahmet Yüce, ikramiye haberini doğruladı.

Yüce, yaptıklarının normal olduğunu belirterek, "Bütün işverenlerin çalışanlarına haklarını zaten vermesi lazım. Açıkçası bunun bu kadar gündem olmasına da hayret ettim. Sonuçta çalışanlarımızın hakkını verdik" dedi.

#reklam#

Yüce Auto'nun 120 çalışanının hepsine 25 maaş ikramiye verdiklerini aktaran Ahmet Yüce, "Çalışanlarımız bizim her şeyimiz, ailemiz. Başarımızın altında çalışanlarımızın emekleri var. Bu yıl işlerimiz yolunda gitti ve böyle bir karar aldık" ifadelerini kullandı.

Ahmet Yüce, Yüce Auto'nun ortağı olan Doğuş Grubu'nun Yönetim Kurulu Başkanı Ferit Şahenk ile konuşarak söz konusu kararı aldıklarını da anlatarak, "Bizim yaptığımız gayet normal bir şey. Geçen yıl da çalışanlarımıza 15 maaş ikramiye vermiştik" diye konuştu.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

DİĞER HABERLER

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNDEM EKONOMİ İŞTEFİNANS BUSİNESSCLASS DÜNYA SPOR YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ İŞTEMAGAZİN OTOMOTİV LİFESTYLE
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Copyright © 2026 İş'te Gündem